HOUSE

Promocja trwa od 10.03.2020 - 31.05.2020

SUMMER TREND ROULETTE BY HOUSE – KAMPANIA SS20

Według House latem liczą się trzy rzeczy: słoneczna plaża, dobra zabawai oczywiście najnowsze trendy. A co, gdyby je połączyć i dodać trochę przyjacielskiej rywalizacji? Udało się to w kampanii Summer Trend Roulette by House, która promuje kolekcję marki na sezon SS20.

Koło fortuny w House serwuje modę na okrągło! W tym sezonie rządzą kolory,a w szczególności ich pastelowe odcienie. Zarówno dla niej i dla niego projektanci przygotowali szeroką paletę barw – od miętowego i klasycznego niebieskiego, aż po stylowe beże i szarości. Osoby, które nie lubią pogody w kratkę, ale kochają ten wzór, jak i wielbiciele klimatów safari, znajdą tu wiele propozycji dla siebie. Natomiast dla tych, którzy wolą patrzeć w gwiazdy, House ma sporo modeli bluz i T-shirtów z zodiakalnymi motywami. Gdy pada pytanie – co ubrać wiosną? – odpowiadamy (szybko wciskając teleturniejowy grzybek),że kwiatowe wzory. Szczególnie w postaci zwiewnych sukienek i bluzek. Nie zaszkodzi zadbać o coś błyszczącego, np. fluorescencyjną kurtkę i spodnie oraz perłowe spinki. Z kolei w męskiej szafie na półce numer jeden muszą pojawić się wygodne szorty, na półce numer dwa czapka-truckerka, a na pozostałych koniecznie coś jeansowego. Oczywiście to nie koniec atrakcji! Koło wiruje dalej, a wraz z nim groszki, paski i egzotyczne patterny. Finałowe pytanie brzmi: więcej niż jeden trend to…? Prawidłowa odpowiedź, to oczywiście House, ponieważ tu wygrywa każdy, kogo kręci moda!

W spocie promującym kolekcję, literki z finałowym hasłem, odwracała gwiazda telewizji - Magda Masny. Znana z kultowego w latach 90. teleturnieju „Koło fortuny”. Zdjęcia kampanijne z udziałem dinozaurów wykonał Bartek Wieczorek, który jest odpowiedzialny również za wyreżyserowanie filmu. Scenografia jest dziełem Cathariny Van Wyk. Sesja zdjęciowa odbyła się w stolicy RPA – Kapsztadzie.

Premiera najnowszej kampanii House SS20 miała miejsce podczas specjalnego eventu w plażowo-teleturniejowym klimacie. Na wydarzeniu w showroomie LPP pojawiły się gwiazdy i influencerzy m.in. Jessica Mercedes, Izabella Krzan, Ciocia Liestyle, Rafał Brzozowski i Jakob Kosel. Foto-relację z imprezy przygotował Łukasz Dziewic.

To nie wszystko! Dla wszystkich fanów mody przygotowano wyjątkowy konkurs.

Nie czekaj i wejdź do gry na www.housebrand.com!

Pokaż sklep
na planie centrum

Najlepsze modowe marki

960x960_korona_TKLODZKO_4.png960x960_korona_TKLODZKO_5.png

Newsletter Gelerii Twierdza Kłodzko

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z informacjami o ciekawych wydarzeniach, atrakcyjnych ofertach i najnowszych modowych trendach!

W celu otrzymywania oferty marketingowej, zwracamy się z prośbą o wyrażenie poniższych zgód:

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od EPP Retail - Twierdza Kłodzko Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące oferty Galerii Twierdza Kłodzko. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EPP Retail – Twierdza Kłodzko Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa (dalej: „Administrator”). W celu świadczenia usługi wysyłki newslettera – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); W przypadku kierowania do Pana/Pani treści marketingowych w ramach newslettera – podstawą prawną przetwarzania, w tym z wykorzystaniem profilowania, jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie newslettera. W tym przypadku dane będą w naszym posiadaniu do momentu złożenia sprzeciwu. Dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania i ochrony Pani/Pana danych osobowych przez Administratora oraz o przysługujących Pani/Panu prawach dostępne są w dokumencie Polityka prywatności znajdującej się na stronie internetowej www.galeriatwierdza.pl/polityka-prywatnosci.